Diskutera inlägget: Min egen diet hittils – Struktur + envishet + (FILM)

Min egen diet hittils – Struktur + envishet + (FILM)

Vardag
Efter att ha dietat i ca 80 dagar kan jag hittils summera denna diet som MYCKET LYCKAD med tanke på förutsättningarna i vardagen.

Att starta upp 2 st AB, driva projektet 2013 + hjälpa en hel del andra adepter/klienter för div. målsättningar tar bort en stor del av den tid som jag förut kunde lägga på mig själv.

Att finnas till hjälp är något som jag värderar högt, detta är för mig ett privilegium samt ett kvitto på att folk har förtroende för det man sysslar med och jag blir alltid lika glad när någon ber om min hjälp. En bra struktur och envishet är 2 st nyckelord som jag dagligen använder mig utav för att förhoppningsvis kunna göra samtliga glada och nöjda samt ge mig själv chansen till att utvecklas på många plan.

Målsättningar Diet våren 2013 – Under denna diet så har och är målen fortfarande
– Gå ner 20 kg
– Tappa ca 20 cm midja
– Behålla styrkan
– Rehabilitera mig tillbaka till den form jag hade innan fotskadorna

Fakta dieten so far
– 13 kg på vågen
– 16 cm i midjan
– Bibehållen styrka än så länge på samtliga muskelgrupper
– Fötterna blir bättre & bättre men långt ifrån bra

“Om man kämpar får man resultat, om man gnäller bör man tänka om”

  • palle

    Är din diet “enformig”?
    nöter du på samma kost hela tiden eller varierar du mycket?
    vad gör du när du vill “lyxa” till det litegrann, suget efter något sött och sliskigt? Hur har du lagt upp träningen hittills, focus på basövningar/låg rep?

  • Kent

    Grymt Ola! Du är en daglig inspiration!

  • jadde

    Sann inspirationskälla! Jag undrar precis samma som Pallemannen!

  • Anton K

    Grymt Ola, du inspirerar! :) Jag är en av dom som valt och anlita dig som kost/träningscoach och måste säga att jag är mer än nöjd(fast det vet du redan) Du har ett grymt driv och sätt att förmedla och inspirera andra fortsätt med det! :)

  • gås

    Flytta hit till USA sa jag kan ta del av din motivation!

  • Sandra Lagerskog

    Din träning, diet, målmedvetenhet och ditt stora engagemang för andras välmående är riktigt inspirerande och roligt att följa. Du är grym på det du gör!

  • http://www.4-klovern.se ola

    @ Samtliga

    Skoj med så mycket feed back =)

    Jag ska spela in en V-logg för att svar på era frågor (lättare att förklara där istället för en massa text). Lägger upp den imorgon mest troligt.

    Ställ gärna fler frågor ifall ni undrar något. =)

  • Nikke

    Tja!

    Hur gör du för att behålla styrkan under dieten? Har själv tappat ca 4-5kg på 5veckor men känner att jag tappat lite styrka men mest i basövningar.

    Mvh

  • http://www.4-klovern.se ola

    @ Nikke
    Jag ska besvara din fråga också på kommande V-logg :)