Diskutera inlägget: Tips på frukost/lunch/mellanmål/middag

Tips på frukost/lunch/mellanmål/middag

Den här måltiden är aldrig fel!
Svårt att hitta ett mål som tar mindre än 5 min att göra som innehåller en lika optimal näringssammansättning! 

Bananpannkakor eller pannkaksröra rättare sagt med bär
1banan
1msk eko jordnötsmör
3 ägg
1 skvätt osötad sojamjölk
kanel
havssalt
1tsk honung

Mixa allt och stek sedan på medelhög värme, vill du ha en hel pannkaka så får du trixa lite. Funkar lika bra att göra en röra:) Grädde kan även rekommenderas till !

  • Ken & Jim

    >Lite väl mycket KCAL! eller?

  • Runo Åhlund

    >Kötta med mer kolhydrater David!

  • Tomas och Jörgen

    >Häller med Runo Åhlund! Mera Carbs!!!!!

  • Grannen i brunhuset

    >Sant ! Varför så lågt intag om du skejtat 2h på förmiddan ? Kanske för att du gick högre på kvällen med smörgåstårta ?;)

  • Henke

    >Ska provas, tack!!

    mvh

  • Sven Wolter

    >Håller helt med Runo, en klok man! Du tränar så extremt mycket så du behöver inte snåla med carbsen bara att lasta!!!